سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون گفته خوارج را شنید که حکومت جز از آن خدا نیست ، فرمود : ] سخن حقّى است که بدان باطلى را خواهند . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 2  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 2329
 
javan
 
به نام آنکه نامش دل فروزد
نویسنده: zahra yousefi(دوشنبه 87/1/12 ساعت 4:36 عصر)

به نام آنکه نامش دل فروزد             زعشقش تا و پود ما بسوزد

سلام

همیشه توی دفتر خاطراتم مینویسم که قفل داره هیچکش هم نمیتونه بخونه نمیدونم چرا میخوام حابا اینجایی که خیلی ها میخونن بنوبسم

اونم من که همیشه نوشته هامو پنهون کردم تا هیچکس از راز دلم خبر نداشته باشه

نمیدونم شاید طاقتم طاق شده حالا میخوام همه بدونن

بهر حال به هر دلیل که هست مینویسم

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سلام ای دوست .....
به نام آنکه نامش دل فروزد

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
javan
zahra yousefi
دل دیوانه‌ی من قابل زنجیر نبود ورنه کوتاهی از آن زلف گره گیر نبود

|| لوگوی وبلاگ من ||
javan

|| لینک دوستان من ||


|| اوقات شرعی ||